em konferencja modul

 

 


oferta szkolenia


DLA LOGOPEDÓW I NEUROLOGOPEDÓW

Centrum In Corpore wychodzi naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne szkolenia dla logopedów i prezentuje szeroki wachlarz kursów i warsztatów, umożliwiających skuteczne podniesienie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków.

Zapraszamy na szkolenia, kursy oraz warsztaty dla logopedów i neurologopedów, które prowadzą wykwalifikowani specjaliści z ogromną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. To propozycja skierowana nie tylko do terapeutów, ale również do pedagogów, nauczycieli i opiekunów, pracujących z dziećmi, jak również z osobami dorosłymi.

Z możliwości wzięcia udziału w szkoleniu korzystają również rodzice, którzy chcą być obecni w trakcie terapii swoich dzieci. Gwarantujemy wszystkim uczestnikom najwyższy poziom merytoryczny, a także prezentowanie wiedzy w sposób jasny i przystępny, przy wykorzystaniu nowoczesnych materiałów naukowych i pomocniczych.

Z pewnością będą Państwo usatysfakcjonowani informacjami otrzymanymi na poszczególnych kursach i szkoleniach, a także możliwością skorzystania z rozbudowanych modułów. Nauczą się Państwo na nich różnych technik terapeutycznych, a także sposobów postępowania z dziećmi i dorosłymi.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty. Przygotowane kursy są różnorodne i można je dopasować do indywidualnych potrzeb uczestników. Wiemy, że to właśnie dzięki nam możliwe będzie zdobycie umiejętności niezbędnych do prowadzenia różnego rodzaju terapii. W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Centrum In Corpore.

Motoryczna terapia jedzenia

Self care – zadbaj o Siebie. Wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela/ specjalisty

Strategie organizujące i wyciszające - proaktywne i reaktywne w pracy z dziećmi z wyzwaniami sensorycznymi (i nie tylko) – strategie do pracy indywidualnej i grupowej

Proaktywne i reaktywne sposoby na trudne zachowania – praktyczne strategie wspierania dzieci w radzeniu sobie z trudnymi zachowaniami. Wsparcie dziecka – rodziny – nauczycieli/terapeutów

Komunikacja w terapii – podstawy budowania kontaktu terapeuta/ nauczyciel – rodzice/ opiekunowie – dziecko. Tylko w triadzie – damy rade

Human Touch Feeding Therapy - moduł TEKSTURA

Human Touch moduł 2: Smaki terapeutyczne - warzywa i owoce

Techniki wspomagające samoregulacje niemowląt i małych dzieci

Facework - rozluźnianie mięśniowo-powięziowe w logopedii

Ankyloglossia u noworodków i niemowląt

Oddychanie

Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt

Miofunkcja: diagnoza i stymulacja u noworodków i niemowląt

Wczesna diagnoza zaburzeń sensomotorycznych u noworodków i niemowląt

Zaburzenia karmienia i odżywiania u dzieci

Podejście funkcjonalne do zagadnień przyjmowania pokarmów u dzieci z zaburzonym rozwojem

Warsztaty umiejętności praktycznych z Dr Anną Regner

Praktyczne umiejętności stosowania technik manualnych usprawniających funkcje ustno-twarzowe - część druga

Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych

Dysfagia pediatryczna – diagnostyka i terapia

Porażenie nerwu twarzowego z elementami koncepcji PNF dla logopedów

Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy

Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego. Program autorski

Niemowlak u logopedy – diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja

Niemowlak u logopedy II Miobobo

Niemowlak u logopedy 5. Wsparcie ssania u niemowląt. Pierś, butelka, zgłębnik, smoczek – case studies

Pierś, smoczek, butelka. Podstawy oceny i wsparcia ssania u noworodków i niemowląt – vademecum specjalisty pracującego z mamą karmiącą i dzieckiem

Karmienie piersią – vademecum logopedy

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi. Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych

Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza jako mapa dla terapii karmienia i jedzenia wg standardu Szkoły Terapii Karmienia Od Pestki do Ogryzka

Nadmierne ślinienie – techniki terapeutyczne

Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym

Selektywne jedzenie- przyczyny, przebieg i konsekwencje

Terapia oddechowa

Terapia Behawioralna w teorii i w praktyce

Terapia Czaszkowo-Krzyżowa (Craniosacralna)

Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC)

Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC) - Czytanie uczestniczące

Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji (dr M. Grycman; blok I, II, III)

Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji (dr M. Grycman; blok IV)

Praca z dzieckiem z zaburzeniami przetwarzania słuchowego i/lub nadwrażliwością słuchową

Szkolenie podstawowe na temat opóźnienia neuromotorycznego wg Programu Stymulacji i Wygaszania Odruchów Sally Goddard– program szkolny

Ortoptyka (zaburzenia funkcji wzrokowych)

Integracja Bilateralna - program szkolny

Bilateralna Integracja – program terapeutyczny

Metoda Dobrego Startu - ONLINE

Metoda Dobrego Startu 2 – sesja praktyczna



KALENDARZ SZKOLEŃ

Kalendarz szkoleń


REGULAMIN

Regulamin kursów i szkoleń